Skol - SM

Imorgon bär det av till Södertälje för skol-sm-kval i innebandy. Vi är alltså hela junislaget från Onyx kryddat med två spelare från TrosaEdanö. Vi ska tydligen möta en skola från växsjö. Känns som dem får en lång resa. De ska möta oss redan 10:45 så dem åker väl vid 06-snåret....

Annars så kan jag berätta att min mage nu är i toppform igen. Jag äter inte längre flytande föda och jag nu mer gör nr.2 med bravur ! =)

TrosaEdanö IBK har fått en ny juniortränare. Jens "Hagge" Hagald ska styra upp det sjunkande skeppet. Bör nämnas att jag och Hagge jobbar ihop och vi är dessutom bästa polare utanför jobbet. Ja, vi möts den 14/12 i nyköping.....

Återigen så krockar mina matcher i helgen och återigen så är det mina 94:or som blir lidande. Vi har juniormatch i jun.allsvenskan hemma i sporthallen samtidigt som 94:orna har match i Hedebyhallen. Och ja det är jun.allsvenskan går före.....

See ya !!

Dagens låt: Teddybears sthlm - Cobra style

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0