Ha, ha England bye, bye !!

Yes ! England inte till EM. Känns skönt, men samtidigt lite tråkigt eftersom vi alltid får möta dem i slutspelet och aldrig förlorar mot dem.
Kollade andra halvlek igår och man kan iaf. säga att Beckham borde ha varit med från start. Jag har alltid gillat Mr.Beckham. Dels för hans oerhörda jobb och dels för hans magiska högerfot. igår talade hans höger igen. Enormt inlägg till Peter "den stores" 2-2 mål. Känns ändå skönt att dem inte gick vidare. För "Svennis" skull.....

Sverige klart oxå efter en riktigt bra match mot Lettland. Kul och se att mittfältet kan fungera med både "Taco" Svensson och "Kongo-Kim". Svensson var enormt bra igår, måste ha varit hans bästa landskamp sedan åttondelen mot Senegal i Japan-VM. Men bäst på plan var ju lätt Zlatan. Inte ett felpass räknade jag till (hur man nu kan räkna till ngt som inte hände) och jag tror banne mig inte karln förlorade en närkamp. Skönt också och se några "look-away" pass igår.....

Till sist vill jag bara säga att Kroatien tar medalj i EM. Jag blev ruskigt impad av deras match igår mot England. Såg en ny stjärna födas igår i Modric på Kroatiens mittfält. En playmaker med enorm lungkapacitet. Tror att dem kan gå riktigt långt i sommar. Dels med spelare som Corluka(Man. City) och Ivica Olic och Niko Krancar.
Grymt sa Bill,  Asgrymt sa Bull.....

Dagens låt:  Lars Winnerbäck - Kom änglar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0