Grym träning !

Denna vecka börjar närma sig examen, eller i varje fall tentamen. Vi (onyx HJ ) har haft en fantastisk vecka. Två träningar som varit helt strålande. De två träningar som varit överlägset bäst sedan jag kom till klubben.
Och i morgon kväll så är det då upp till bevis för mina juniorer. Vi möter Hölö/Järna hemma i sporthallen och jag räknar med att vi vinner med tvåsiffrigt efter att ha sett träningarna som vi gjort. Men huvudsaken är att vi tar tre poäng iaf.



Såg ni Arsenals första halvlek igår ? Arsenal verkar spela med mottot: Ju yngre du är, desto bättre är du... (eller nåt!!??). Gunners smågrabbar spelar just nu en genomtrevlig fotboll för ögat och det börjar ju i år iaf att ge resultat oxå.


Ingen har kommenterat min syn på zorro ännu...hmm !!


Ikväll blir det träning med mina smågrabbar (P.94) och sedan blir det Entourage på tv:n


Dagens låt:  Amy Winehouse - Tears don´t dry

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0