DM -helg !

Så där ja, nu är jag tillbaka igen efter en del strul med datorn.

Mina tipstecken i helgen satt ju nästan som en krocketblubba på smalbenet. Satte alla matcher utom två och det får man väl betäckna som askasst eftersom det bara var 6 matcher som spelades.....

* Björkvik blir man ju aldrig riktig klok på. Nu spöade dem Flen hemma i urskogen för att nästa match loosa med 18-9 eller nåt sånt.
* Onyx hade ingen chans mot Strängnäs som jag trodde. Men återigen hade man bjudit alltför mycket i försvarszon. Illa !!
* Jag trodde Trosa skulle ha en kanonresa till Nyfors, men icke ist. så fick man bara 8-8 efter att ha lett med 8-6 med två minuter kvar.

Nu i helgen som stundar så är det DM-helg här i Sörmland. Eftersom jag har hand om två lag så kommer jag få bekänna färg. Två matcher på lördagen med Onyx-juniorer och fyra matcher på söndagen med mina P.94:or.

Det ska bli intressant att få se mitt senaste tillskott i junisarna: Philip Auru göra debut i Onyx. Han kommer närmast från TrosaEdanö IBK. Phille är en bollskicklig back med ett bra spelsinne som kommer att vara väldigt nyttig i jakten på slutspelsplats i framför allt jun.Allsvenskan.

Vi hörs snart igen.......

Dagens låt:  Womack & Womack - Teardrops

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0