Tankar om innebandy, sport och i synnerhet livet !

Idag började Tour de France, världens största cykeltävling.  I år så kan man väl bara hoppas på en ren "Tour".
Det känns som det var länge sen. Mitt tips som slutsegrare är tyske Andreas Klöden.

Idag är det även exakt en månad kvar tills vi sätter igång säsongen i Onyx juniorer. Jag tränar dem från och med denna sommar, det ska bli spännande med ett miljöombyte. Hoppas att jag inte gör mig för mycket ovän med boysen från början, för det kommer bli tufft för dem.

Annars så är det ju sillyseason för fullt ute i fotbolls-europa. Mitt lag Arsenal har sålt Henry och köpt da Silva. Hmm, jag hoppas verkligen att det kommer fler nyförvärv till Emirates Stadium. Det kan behövas mot Liverpool som verkligen har värvat stort och bra (Torres bl.a). Sen hoppas jag att Elmander hamnar i England och Premier League nu när "Svennis" tagit över i "lillebror-manchester".
Annars så är det FC Bayern Mûnchen som värvat helt makalöst bra hittills denna sommar. med nyförvärv som Ribery, Klose, kan man återigen slåss i toppen i champions league.

Vi hörs snart igen !!
#15 Tobbe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0