Semestertider !

Efter att ha tillbringat min sista jobbvecka med ångest över att inte ha semesterväder, så har denna ångest nu vänt till ångest över att det bara är tre veckor kvar av sommaren. Det är då jag börjar jobba igen.

Idag har jag för andra dagen irad varit ute på "sjön". Det är nog det bästa jag vet på sommaren. Ligga ute på Askö med en kall pilsner och ta sig ett bad när jag vill och "kicka" lite boll med polarna, det är semester för mig.
Det värsta är att jag missar Touren då. Tur att det går i repris sent på kvällen.

Nu när jag har semester så ska jag inte göra allt för mycket. Jag går mest och laddar för att innebandyn ska ta och sätta igång. Jag börjar bli ruskigt sugen redan.

Är det inte underbart att Fotbollen börjar sätta igång ute i Europa redan? Engelska ligan börjar redan i mitten av augusti. Det tycker vi om !!

Soliga morsningar !!
#15 Tobbe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0