Heldag framför TV:n

Igår så gick den stora "få upp ögonen-galan" Live Earth i nio städer. Jag blev sittande mest hela dagen tittandes på svt. Linkin Park var väldigt bra och de japanska kilt beprydda rockarna var mindre bra....

Cancellara tog täten i gårdagens prolog i Tour de France. Och som han tog det ! 13 sekunder på 8 kilometers cykling. WOW !!

Sen framåt kvällskröken så blev det fotboll. Först U-20 VM och Spanien som lekte med ett på förhand uträknat Jordanien. 3-0 i paus fick räcka för mig. Spanien såg ut att ha det riktigt roligt. Sen så var det dags för Copa America. Atletico madrid ser ut att ha hittat sin ersättare till Torres i.a.f , Fórlan var glödhet i natt. Vad resultatet blev har jag ingen aning om.......Jag somnade och vaknade lagom när domaren blåste av matchen, och då var det inte Uraguay-matchen som var slut, det var Brassarnas match mot Chile jag hade missat..

Ikväll tittar jag på Mexico och Touren förstås !

#15 Tobbe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0