Pepparkaksbak och tre fräscha poäng !

Idag mår man som man förtjänar !
Bakis och glad helt enkelt. Vi spelade match i jun.Allsvenskan igår och vi vann med mycket möda och stort besvär. Underläge med 3-0 inför sista. Vi vann med 5-3 efter att ha gjort tre(!) kassar i spel 4mot5. Det är fan grymt !

Efter matchen kollade jag in TrosaEdanös debakel i Hedebyhallen. Torsk med 11-2 hemma mot Torshälla. Nu ligger Trosa tre poäng från nedflyttning. Och det jag såg var inte bra, man har inget eget spel, inga spelidéer och bara gnäll på domarna. Nu krävs det en rejäl uppryckning om man inte ska trilla ur.

På kvällen så var jag hos min bästa vän och tränarkollega Hagge. Vi bakade pepparkakor med ungarna och drack glögg och vin och skumpa. Robban och Erika tittade över och det blev en riktigt blöt kväll. Men det var riktigt kul att baka pepparkakor. Det har jag inte gjort sedan jag gick i skolan. Sen att jag avslutade kvällen med att svepa en grogg var kanske inte det klyftigaste jag gjort i mitt liv......

Mina 94:or spelade oxå igår. Jag kunde tyvärr inte vara med då vi hade match samtidigt med junisarna. Småpåsarna torskade med 10-2 tyvärr. Men vi tar nya tag, jag har hela tiden sagt att vi kommer att komma efter jul. Då j-lar !!


See ya !!


Dagens låt :  Oasis - Wondervall


Kommentarer
Postat av: Chara Fiskfjäll

Du glömde lite om robbans groggande med A-fil:P

2007-12-03 @ 17:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0