Julen är här med allt vad det innebär....

Idag på jobbet så åkte julskivan på. Skrålade julmusik hela dagen. Känns helt ok. Jag är annars inget fan av julen. Tycker bara att det är en hemsk hysteri....

Imorgon så är det dags. Jag går runt med en magkänsla att det är ngt stort på G. Jag vill inte tippa, det är jag för feg för. Men ändå så har jag en "feeling" att detta kommer att ordna sig.

Tre dagar kvar att jobba nu, sen så kommer en välbehövlig vila. Jag blev dock tvungen att jobba den 2/1. Och då är vi på Storvreta med mina 94:or. Typiskt !! Men jag åker upp till Uppsala på torsdagen ist. Och efter Storvreta så åker jag direkt till Västerås för att kolla in Södermanland i Distriktslags-SM. Både pojkarna och Flickorna har stora chanser på medaljer. Framför allt grabbarna. Jag tror att dem tar silver......

Nu bär det av till träning med P.94...

See ya !!

Dagens låt: Mariah Carey - All I want for christmas....

Kommentarer
Postat av: Han som vet!!!

UPPDATERA!!!! Julen är slut!

2008-01-09 @ 16:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0